Kesä!

11.5.2016

Mun kesä alkaa nyt. Palasin juuri Kuusamosta, ja vielä lähtiessä ei ollut tiedossa kuinka pohjoiseen reissu vie. Mukaan olin pakannut puolen Suomen kartat, lumikengät, sukset ja autollisen ahkioita. Jotenkin en saanut kesää aikaisemmin aloitettua, koska autossakin oli vielä talvirenkaat. Nyt viimeinen talvelta haiskahtava reissu on tehty, ja mun aurinkoinen bikinikesä alkoi ihan juuri!


Kuusamossa kävelin Kiutakönkäältä joitain kilometreja eteenpäin. Vaikka muutamia lumihöytyviä vielä olikin, keli oli ihanan kesäinen. Siellä tuoksui kesä. Joku varmaan kertoo mikä rehu siellä nyt ihan oikeasti haisee, mutta mulle se on kesän haju.

Lämpötila oli yli 15 astetta, ja mulle tuli hirveä hinku oikeille kesäreissuille, eikä vain tällaisille pikkuisille pyrähdyksille. Onneksi niitä on tälle kesälle suunnitteilla useampiakin. Ehkä ensin odotan, että vedet asettuvat pari pykälää alemmas.



Tästä on tulossa todella hyvä kesä :)

3 kommenttia :

  1. Kiutaköngäs, Oulankajoki, Kitkajoki, Jyrävänkoski ... Neidonkenkä, tikankontti ... Sain juuri autoni huollosta. Voi Luoja ...
    e.s.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Retkeilyllinen kesä siis tulossa! :)

      Poista
  2. Kesä on tosiaan täällä! Retkirikasta kesää sinulle. :)

    VastaaPoista

by mlekoshi